מארי סמואל

פרטי יצירת קשר

ניתן ליצור איתי קשר בדרכים הבאות:

הקליניקה שלי

קליניקה מארי סמואל

האני מאמין שלי​

אני מארי סמואל, נשואה +2, יועצת זוגית, אישית טיפולית, מינית, משפחתית ומדריכת הורים. חברה באגודה הישראלית לייעוץ זוגי ומשפחתי, בוגרת מכון פתרונות ביעוץ זוגי ,אישי טיפולי, מיני, משפחתי והדרכת הורים.
במהלך השנים האחרונות סייעתי לזוגות להתמודד בהצלחה עם קשיים שהתעוררו בחייהם ובכך גם לזכות בחיים טובים יותר.

ייעוץ זוגי / מיני כי… קשר הוא משהו דינמי המשתנה כל הזמן … מתמודדים עם משבר בקשר הזוגי? מתלבטים מה הלאה? מתלבטים האם להתארס, להתחתן, להיפרד או להתגרש? קשה לכם להתבגר ביחד? ההורות חטפה" לכם את הזוגיות? הפערים ביניכם הולכים וגדלים ואתם מתרחקים? סתם כבר אין מה שיחבר ביניכם. ייעוץ מיני- זיהוי הצרכים והעכבות הרגשיות שמלוות כל אחד מבני הזוג, התמודדות עם עכבות והקשיים הרגשיים שנוצרו, יצירת תקשורת ופתיחות בין בני הזוג במטרה לפוגג את המבוכה ולאפשר לכל אחד מבני הזוג להכיר טוב יותר אחד את השני, יצירת תהליכים של קרבה ואינטימיות.

איך עושים את זה? לומדים לתקשר, לדבר על הכול ללא חשש, הבנת השפה המילולית והפנימית של בן/ת הזוג, כי בן/ת הזוג לא קורא/ת מחשבות, לומדים להקשיב לשני ולא רק להנהן בהסכמה. הבנת הצרכים של האחר, שינוי דפוסי התנהגות לא מועילים, שיפור שיתוף הפעולה וההבנה שפועלים לטובת מטרות משותפות. לומדים לסלוח ולהודות לאחר, לומדים למצוא פתרונות יחד. תאום ציפיות אחד מהשני, לומדים לא לקבל את השני כמובן מאליו, לומדים להתחדש, להפתיע ולחזק את האינטימיות. הייעוץ המיני מאפשר לבני הזוג לבחון את הגורמים שמקשים עליהם מלהצליח להנות מיחסי מין, יצירת תקשורת ופתיחות בין בני הזוג לצרכים האישיים שלו ושלה, מתן ביטוי לפנטזיות מיניות, להגיע לחיים מהנים מלאי סיפוק.

ייעוץ אישי כי …. המוכנות להיפגש להעז ולפגוש את מה שנמצא שם… לעיתים באפילה… ליצירת שינוי מול קשיים רגשיים והתנהגותיים, להיפרד מחולשה, מתגובות לא רצויות, מצורת חשיבה מגבילה וזיהוי כוחות הרסניים המגבילים את ההתפתחות. השחרור מביא אותנו לידי תחושת רווחה והתעצמות פנימית, לגילוי הכוחות הטמונים בנו.

איך עושים את זה? לומדים דרך וגישה חדשה בשילוב דמיון מודרך, אימון אישי ושינוי התנהגותי, כיצד להתחזק ולהתמודד עם מה שעלול להכשיל ועם תפיסות המגבילות אותנו.

ייעוץ משפחתי והדרכת הורים כי … התא המשפחתי הוא אחת המסגרות המשמעותיות ביותר הן בחיי הילד והן בחיי האדם הבוגר. משפחות נאלצות להתמודד עם נסיבות חיצוניות והן גורמים פנימיים, דפוסי תקשורת והתנהגות בעייתית. הנחת היסוד של הייעוץ המשפחתי היא כי ניתן להביא לתפקוד טוב יותר של המשפחה אשר ישפיע באופן חיובי על תפקוד כל בני המשפחה. ייעוץ משפחתי מאפשר זיהוי דפוסי תקשורת והתנהגות המקשים על חיי המשפחה ומתן מענה למצבים בהם ישנו קושי ממשי בבית אשר נוגע למשפחה כולה, לדוגמא- לידת תינוק, השתלבות במוסדות חינוך, מחלה קשה, פטירה של אדם יקר, משבר כלכלי.

איך עושים את זה? המשפחה מקבלת ידע וכלים במטרה לאפשר התנהלות מיטבה במשפחה, מקבלים כלים לניהול משפחתי, תקשורת והתמודדות עם קשיים ואתגרים. שיפור התקשורת במשפחה, שיפור הדינאמיקה המשפחתית ובניית מנהיגות הורית.
מה אני מביאה לייעוץ – רצון לעזור ולשפר את הזוגיות והמשפחתיות, מתן כלים להתמודדות עם קשיים עכשוויים ועתידיים. הבנת הגורמים היוצרים ריחוק, יצירת סדרי עדיפויות אשר מקדמות את הזוגיות והמשפחתיות. מתן כלים לחיזוק החיבור והאהבה בין בני הזוג והמשפחה. התמקדות בטוב ולא ברע.

אז אם שלהבת התקווה עדיין בוערת בליבכם, זה הזמן לעשות שינוי.
בסדרת מפגשים אישיים, זוגיים ומשפחתיים תקבלו כלים שילוו אתכם לאורך זמן ולזוגיות ומשפחתיות טובה. המפגשים מתקיימים בגן-יבנה.

מה אומרים עלי אחרים?