פרטי יצירת קשר

ניתן ליצור איתי קשר בדרכים הבאות:

הקליניקה שלי

האני מאמין שלי​

נעים מאוד. שמי מילה מיכל סגל , ואני יועצת זוגית ,משפחתית, מנחת הורים , ומאמנת רגשית .  

אני מטפלת בזוגות ,משפחות, ויחידים, כאשר המטרה היא להוביל אתכם לפגוש את הכוח שנמצא בכם במצבי משבר או צומת דרכים לצמיחה והתפתחות. כך, תוכלו לממש את המטרות שלכם, לשפר את מערכות היחסים שלכם, ולהצליח יותר בכל תחומי החיים.  

ברמה האישית , אני נשואה באושר מזה 26 שנים לגרשון ,ואימא לאור ומאי . אני וגרשון התחתנו בגיל מאוד צעיר מתוך אהבה גדולה. בשל גילנו הצעיר ,הסביבה קיבלה את בשורת החתונה בסקפטיות , והיו אף כאלה שממש הימרו על משך זמן הנישואים שלנו. אנחנו , כזוג צעיר ומאוהב עד השמיים , לא הבנו את תגובת הסביבה. הרי בסרטים ובאגדות האהבה תמיד מנצחת ,ואנחנו כל כך אוהבים… אז למה הסקפטיות ?

ככל שבגרנו וצמחנו יחד כזוג ,וכל אחד בנפרד ,הבנו שהחיים הזוגיים מורכבים יותר מסרט רומנטי. הצרכים, הילדים, השאיפות, העייפות, והערכים של כל אחד מאיתנו הובילו במצבים רבים לקונפליקטים ,ולתחושות של חוסר אונים ותסכול. שנינו אנשים מאוד זוגיים, והשמחה היומיומית שלנו תלויה מאוד בטיב היחסים ביננו , ולכן החלטנו  להשקיע ולטפח את מה שהכי חשוב לנו- הזוגיות.

כך, מתוך נסיון אישי , למידה וחקר הזוגיות, הבנתי עובדה בסיסית : לזוגיות ישנה השפעה על כל תחומי חיינו. מתוך תובנה זו,ומתוך אהבה גדולה לאנשים, החלטתי שזוהי משימת חיי: לקחת זוגות ,משפחות ויחידים הנמצאים במצבים מורכבים , ולראות כיצד אפשר לשפוך אור כשהכל נראה חשוך וחסר תקווה.   

 לעתים, קשיים במערכת הזוגית או המשפחתית נובעים מקשיים  אותם חווים היחידים במשפחה. במקרים אלו, אני משלבת בין ייעוץ זוגי ומשפחתי לבין ייעוץ ואימון פרטני התומך ומטפל בתהליכים פנים-נפשיים של האדם היחיד. גמישות זו מאפשרת התאמה יעילה של התהליכים הטיפוליים לצרכים של המטופלים. הטיפול מביא לשינוי חיובי במערכת היחסים הזוגית והמשפחתית על כל מרכיביה ,ובגישה לחיים בכלל. 

הכשרתי כוללת תואר ראשון בפסיכולוגיה, וכן הכשרה בתכנית ללימודי ייעוץ זוגי ומשפחתי בשיטת PAIRS מטעם אוניברסיטת בר אילן .

 בתחום היעוץ והאימון הפרטני, ובתחום הדרכת הורים -התמחיתי בשיטה היחידה המשלבת טיפול מעולם הCBT-  וה- NLP, והשיטה היחידה שמשלבת בין טיפול רגשי לאימון אישי (orb), דבר המאפשר לאדם לרכוש את הכלים הטיפוליים הרגשיים שיאפשרו לו חוויית הצלחה טיפולית גבוהה. בשיטה זו,אני מאתרת כבר במפגשים הראשונים את מקור הקשיים בחייו של המטופל, ולאחריו ,תוך כדי המפגשים, המטופל מסיר אט אט את המכשולים בחייו ,ובכך מצליח לראות אפשרויות שהיו חסומות בפניו ,ולשפר כל תחום בחייו (קריירה,בטחון עצמי,אכילה רגשית,שחרור מחרדות).

האהבה והסיפוק שלי הם לחבר ולעשות שלום בין אנשים, ובינם לבין עצמם. מוזמנים לצאת איתי לדרך חדשה וטובה בעזרת ייעוץ ואימון פרטני או זוגי /משפחתי.

 מחכה לכם בשיחת טלפון:0544708987 או במייל:  milazugi@gmail.com

מילה מיכל סגל

מה אומרים עלי אחרים?